"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 22 augusti 2010

lite bilder på veckan som gått

i tisdags skulle jag bära ner lite saker i källaren
bild nr 1; så såg det ut när jag öppnade dörren, ni ser dörrkarmen i förgrunden va? min enda kommentar för mig själv var- mhm, just det...
bild nr 2; sakerna som ska få plats
bild nr 3; pusslet är färdiglagt och jag kan belåtet stänga dörren... jag vann!



jag kan liksom ana var lilltyfonen fått sin "tyfoniska" sida ifrån...


i onsdags blev det longering för D hade en doja som satt lite lös. Inga-lill yckades inte riktigt få med vilket undertramp och vilket otroligt ryggarbete D hade. Slak lina och väldigt liten volt, sidförande tills han släppte och då drev jag upp i trav och sprang bredvid och petade på bakbenet med pisken. Han var helt slut och såg så nöjd ut efteråt.









trött men nöjd häst i sitt nya snyggträns efter lördagens ridpass






2 kommentarer: