"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







onsdag 25 augusti 2010

Jag vann...

eller jag blev nominerad av underbara Annica kanske jag ska säga!



Regler:
Som Award-vinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg, för att visa att du fått den.
Ge Awarden till sju andra bloggare/bloggerskor och länka till dem.
Skriv sju intressanta saker om dig själv. Sprid lite glädje!
Hoppa över om du inte vill vara med...

1. född och uppvuxen på Kungsholmen mitt i smeten...
2. fått ett flygföretag att öppna incheckningen och hålla planet för jag var försenad
3. opererat ögonen så jag slipper linser och glasögon och sånt krafs, så bra beslut.
4. ett av mina bästa jobb var som resurs till en liten tjej med diagnosen adhd- hyperaktiv, så krävande men otroligt givande.
5. är envis och har tålamod som en gnu, iaf med vissa saker.
6. lever enligt badanka-filosofin, ja jag har hittat på den själv men den funkar jag lovar.
7. min Jennifer och min tottopålle är det bästa jag har! kärlek på hög nivå <3

jag tror alla har fått samma award förutom Lollo kanske så då nominerar jag dig Lollo! varför? för att du är Lollo helt enkelt!

1 kommentar: