"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







lördag 1 oktober 2011

jag som trodde jag tagit mig vatten över huvudet, men inte då!

Jennifers 6 års tårta!
så nöjd med mig själv, utförandet och såklart dotterns lycka!
 .
Egentligen blir hon ju 6 år på måndag men vi hade vi kalas för familjen idag så man hinner fira ordentligt.
lite bilder på hur vår dag såg ut 

"barbietårtan" under tillverkning

hon bjuder självklart på sina favoriter, chokladbollar- aka "minisemlor"

kladdkakechokladmuffins beställt till kalaset så det bakades på morgonen


morfar hade fått en beställning på sina mandelmusslor så det fanns också på fikabordet


paketöppning


en del av presentberget


vi sjunger väldans vackert


lycka


2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Tårtan ser superfin ut :D Hoppas Jennifer fick en toppendag, hälsa henne!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. tack Fia! jag ska hälsa henne och ja hon hade kanon.
    Ses snart?
    kram
    Linda

    SvaraRadera