"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







måndag 19 december 2011

jag har tappat en vecka!

Kan ni fatta att det är julafton i denna veckan?!
Trodde jag hade en vecka till på mig men hoppsan så var det inte, men det gör inte så mycket eftersom jag känner mig ganska redo för julen. Julklapparna i princip klara och jag är så nöjd med dom att jag knappt kan vänta på att få ge bort dom. Granen inhandlad och pyntad, trots att tjommen vi köpte granen av sa att vi skulle vänta ett par dagar innan vi tog in den men det ville vi inte. Julpyntat i lagoma doser hemma, hade Jennifer velat ha fler tomtar så hade hon fått plocka fram dom men hon var nöjd. Pepparkakor har bakats och dekorerats, dock under Mimmi och Johans handledning men det måste ju gillas. Ja, vi är redo! Lite bättre snö kunde man väl fått än detta blask som kommit.
Men fatta det är julafton på lördag...! *myyys*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar