"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







lördag 6 februari 2010

idag har jag ylat...

"nu är det fredagsmys, om det så är det sista jag gööööööör..." i princip hela dagen med hög och falsk stämma, har pratat med en konstig accent, gömt mig bakom dörrpostar, dansat congaline med 25 barn bakom mig genom hela skolan, snärtat mina kollegor med nyckelbandet, så fort någon ville att jag skulle göra något höll jag för ögonen och mumlade fram "jag syns inte" och ja allt mer man knasigt man kan tänka sig. Mina kollegor bara skrattade och skakade på huvudet till slut, en del ungar kiknade av skratt bara dom såg mig och själv hade jag hur kul som helst, helt enkelt kan man sammanfatta det till- "en härligt urflippad fredagsLinda". Det är tur jag jobbar på fritids för jag tror inte att man kan leka såhär på ett kontor.

Annars då... har tagit stalledigt i helgen för att ha en hel Jennifer-helg. Vi ska åka skridskor, gå på bio, simskola, gympa och myyyysa i soffan på kvällarna... (hoppas nu bara att vi inte hamnar på brommaakuten på söndagkväll igen för lagning av något, i söndags var vi där och klistrade ihop Jennifers spruckna ögonbryn på vår planerade "mysa i soffan kväll").
Inget stall alls denna vecka alltså, saknar min lilla pålle men oturligt nog blev det så denna vecka...

3 kommentarer:

  1. Nä, så kan man inte göra på kontor utan att dom ringer till psykakuten...men du, Dreyan längtar säkert också efter dig, men det är tur du har en så bra medryttare ;-)

    SvaraRadera
  2. haha, det var nog nära att chefen gjorde det...
    ja, en himla tur hade både Dreyan och jag när vi fick tag på Annika!

    SvaraRadera
  3. Låter som en härlig dag! På mitt kontor hade du fått vara hur knasig du vill! Men å andra sidan är jag ju ofta ensam så det är ingen som ser mig :P

    SvaraRadera