"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







lördag 8 januari 2011

erkänn! vem har en Dreyan-ätande häst?

Gick hemma i min lilla lägenhet och plockade och fixade när jag fick ett infall att jag nog borde åka till stallet innan jag hämtade Jennifer hos mormor och morfar och känslan visade sig vara befogad.
Suck, någon har återigen tagit en tugga på Dreyans överläpp, exakt samma ställe som förra gången däremot inte lika stort som då.

Så nu behöver jag få veta vem som har en Dreyan-ätande häst?
Eller kan det vara så att Dreyan gillade det där med ledighet och lejt en sabeltandad talgoxe?

(red ju ut idag trots detta men det var inte det bästa för såret med den enda riktigt bra nosgrimman)
Kan ju iofs inte klandra honom då jag själv gillar ledighet väldigt skarpt, men det har inte riktigt varit Dreyans grej förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar