"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 16 mars 2012

skitsnack och ett ältande

Jag rök ihop med en person för ett tag sedan och hade jordens disskussion om saken. I disskussionen visade det sig att personen ifråga hade fler grejer som den inte yppat ett ord om men kuckilurat ihop det själv eftersom vi inte haft en sån överenskommelse som den personen påstod. Det fanns inga belägg från den personen så jag argumenterade ner denne ganska hårt och frågade sen om det var något mer vi skulle dskutera när vi ändå höll på. Vilket det inte var, fine- då var jag klar med det och släppte det och gick vidare. Men häromdagen får jag höra på omvägar att denne fortfarande har hang-ups och springer omkring och snackar skit. Jag tar väl inte åt mig direkt men jag blir väldans irriterad, varför gör man så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar