"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 20 mars 2012

vill ni också vara med och tävla?

Just tävlar vi oss lite på fejjan men ni som inte har det kanske också vill vara med? 
Nu mina vänner ska vi leka en lek, var är bästa gömstället för en gammal mobil och en laddare (dom är inte av samma märke så dom kan vara osams)? Kom igen nu- fina priser  
dom här förslagen har kommit in hittills via fejjan:

C
Nån låda i hallen, helt klart!

 
A
Jag chansar på typ städskåpet bland verkyg å dyl. :-))

jag
Näe, C, det trodde jag med, bättre lycka m nästa gissning!
Kan man tro A men mitt städskåp är fullt m hästkläder, bättre kan du!

I-l
Laddaren ligger i bokhyllan och telefonen inne under J säng?

Ca
Jag tror på en kartong i källaren...

O
jag tänker på en speciell sorts källare.

jag
I-l, hittade 2 gamla mob inne hos J. Å en mob å tre laddare i bokhyllan, men inte dom jag letade efter....


I-l
Borde vara tröstpris tycker jag ;)


jag
C, hittade ett gäng gamla elekteonukmojänger i lådan i hallen men inte rätt
 
jag
Men åhhhh, säg inte källaren Ca å O i- det är typ plågeri!
Elektronik var ett svårt ord
Ska klura på det I-l.... ;)
 
L
Jag tror på någonstans i köket... Där hittar man det mesta!
 
jag
snabb genomsökning av köket.. inte där!
 
A
I klädgarderoben i nån piffig spara låda...
 
 

Kom igen nu jag behöver fler förslag för jag kikar och kikar (tihi)?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar