"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 27 mars 2011

helgens ridning

Ingen barnvakt så då har Jennifer hängt med mig i stallet hela helgen.
Igår skrittade vi ut barbacka tillsammans. Vi var nere och hälsade på Inga-lill och sen fick jag gå hem för då skulle Jennifer rida själv.
Idag red Jennifer med dom "stora tjejerna", Carro och Inga-lill, som kom på besök och vi hängde med ner till en klätterbacke (måste finnas bättre någonstans) som vi provade. Den var jobbig för mig och lite läskig tyckte Jennifer på vägen ner vilket Dreyan kände och gick så försiktigt och långsamt han bara kunde, duktig häst och duktig Jennifer!


ser ni vad tunn mr D är nu när den döljande pälsen försvinner?
här ska det finnas bilder men som vägrar visa sig när jag publicerar inlägget

2 kommentarer:

  1. han kanske är så tunn att han inte syns, hihi

    SvaraRadera
  2. tihi!
    klart det är så! åh jag som trodde det var fel på min dator men nu vet jag

    SvaraRadera