"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 22 mars 2011

Lollo drillar Dreyan

bitvis sams,  



 bitvis inte...


ahh, en kamera!

första galoppfattning till vänster funkade inte riktigt enligt önskemål utan slutade...

rakt in i väggen

 andra gick bättre

 svettiga och trötta avslutar dom med att vara sams och alla delar på rätt ställe


Domen var att fortsätta som vi gjort, men håll koll på vänster bakben i vänster varv då han inte spårar utan hamnar innanför spår med det. *Hmm, ja jo det låter ju simpelt...*

4 kommentarer:

  1. Haha, det var verkligen blandad kompott :D Men kolla bakbenet på andra töltbilden... Och "domen" var ju fortsätt som hittills, kan ju inte var så illa, eller? :p Och, hihi, vi kom ju fram till att det dröjer ett bra tag innan min näsa pekar mot norr igen så ni hinner ju busa runt rätt bra ;D

    SvaraRadera
  2. ja kolla, det tänkte jag inte alls på. ser ju riktigt bra ut faktiskt!
    "domen" är jag nöjd med el rättare sagt jag är nöjd med vad jag åstadkommit det var snarare vänster bakben jag funderade lite på. men jag tror det blir lättare att känna nu när snön försvinner.

    SvaraRadera