"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 4 mars 2011

jag trixar lite jag med

Då mina bloggvänner har fixat med sina bloggar blir man ju lite inspirerad så jag trixade lite. 
Fastnade lite för den gröna bakgrunden för nu längtar till och med jag efter våren. Jag hade ju beställt snö och isfritt den 10 mars men den beställningen verkar ju ha försvunnit på vägen någonstans, crap också!

Imorgon stundar en viktig handbollsmatch för Sollentuna HK- alias "red wolfes". Hänger på om det blir div.1 eller inte så håll tummarna att dom fixar det!

13 kommentarer:

  1. Är du handbollsintresserad?

    SvaraRadera
  2. haha, så illa tvungen då delar av familjen både spelar handboll och är tränare!
    3 är kopplade till sollentuna hk så där är vi ofta och hejar.

    SvaraRadera
  3. Aha, en kille som jobbar här hos oss spelar Handboll i Sollentuna :)

    SvaraRadera
  4. Han blev förståss nyfiken och undrade vilka som du kände ;) Han spelar i A-laget gör din släktingar det?

    SvaraRadera
  5. Dumdidumdidum... *fnissar*

    SvaraRadera
  6. http://www.laget.se/SOLLENTUNA/28298-truppen.html
    nr12
    nr08
    målvaktstränaren
    vem jobbar du med?

    SvaraRadera
  7. ok ngt fel där:
    det är nr08 utespelare inte mitt 9

    SvaraRadera
  8. Martin Kjellkvist nr 02
    Världen är väl bra liten va? :)

    SvaraRadera
  9. Nu får vi ta tag i det här... ;) Hur är ni släkt?

    SvaraRadera
  10. haha då vet jag vem!
    Charlie är min systerson.
    Johan är tillsammans med Mimmi (min systerdotter), Jennifer är tokkär i Johan och är också ihop med honom. (inte äckligt menat)
    Åke är min svåger.

    SvaraRadera
  11. Då har vi koll på läget :P

    SvaraRadera
  12. Finfin bakgrund. Längtar till våren nu.

    SvaraRadera