"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 1 maj 2011

sidstepp hit och sidstepp dit

jag kan springa fort... snälla låt mig springa mer! annars hoppar jag sidledes hela vägen hem faktiskt!
ungefär så sa Dreyan efter vår rushgalopp uppför en backe.
Lite plock lite trix och en del skratt då mr D körde hela sin "låt-mig-springa-snabbt" repertoar men det fick han inte trots att han var väldans rolig i sina försök.

Underbar tur i en något kall vårdag, det regnade inte så jag var iofs nöjd.

2 kommentarer:

  1. Han tränar på att förändratakten, ibland är det bra att kunna vara snabb i föttern, tex när det vankas banan ;)

    SvaraRadera
  2. "snabbast in i stallet får ju lov att ta boxen med mest mat i"- den filosofin har mr D anammat. Så det är väl det han tränar för antar jag.

    SvaraRadera