"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 1 december 2009

irriterad, orkeslös och totalt oinspirerad!!!

Hur kan man egentligen känna så här eller känna och känna.... det är ju det jag inte gör! Känner ju ingenting för tillfället, jag blir varken glad eller ledsen utan ligger bara på en "flatline".
Har inte ens orkat skriva här fast det hänt otroligt mycket sen sist, lektioner både mindre bra och bra. Dreyan har fått en medryttare så han aktiveras mer vilket han mår så himla bra av, Lollo har flyttat Kvistur till oss... dessa saker borde väl få mig att bli glad och inspirerad men, näe då!

5 kommentarer:

  1. Vi kanske ska gå och dra något gammalt över oss bägge två...kram

    SvaraRadera
  2. Ja! Vilken bra ide Inga-Lill! Vi skiter i glöggritt och bygger en gammal kojja i skogen där vi kan sitta och berätta dåliga norgehistorier och kramas!
    Och kanske kan det slinka ner en mandel eller så
    *kram*

    SvaraRadera
  3. Mandel?! Jag vill ha GODIS!! Massa onyttigt godis... men jag kanske inte är bjuden ;)

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen sån tid just nu.. Mer eller mindre alla är deppiga. Vi behöver snö så vi får ljus på oss =D Många kramar till dig och hoppas att du blir gladare snart! KRAM!

    SvaraRadera
  5. kram på er sötnosar!
    vad jag skulle önska och behöva... ett par dagar utan måsten, tänk vad skönt att kunna ligga kvar i sängen hur länge som helst- inge jobb att gå upp till, inge dagis, ingen gympalektion, ingen simskola, inget stall (förrän lite senare kanske). någon annan som sköter tvätt, disk och matlagning... men man kan inte få allt så jag nappar på erbjudandet om en koja i skogen med godis och mys ;))

    SvaraRadera