"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 25 december 2009

just det här var mindre kul...

Det började som en mysig dag, jag och Jempi lekte med lite nya leksaker och myste. Hennes pappa hörde inte av sig så det var svårt att planera dagen... jaja, han hämtade henne iaf alldeles nyss och kvar blev jag alldeles själv då det inte var någon bra idé att jag följde med... suck (han är bjuden på min familjs tillställningar). Så här sitter jag alldeles ensam och saknar min prinsessa!!!
Men, men det kommer en ny dag imorrn. Morgonfodring i stallet, en tur i skogen och sedan middag hemma hos mina föräldrar med hela familjen, ser fram emot en ny dag.

2 kommentarer:

  1. Ta vara på resten av dagen, gör nått som du bara vill, kanske den där filmen som bara du vill se på? Eller fixa fötterna, färga håret eller nått annat skoj. Det är skönt att bara vara med sig själv ibland ;-)

    SvaraRadera
  2. sant eva, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och göra... hmm, ja nåt ska jag göra iaf.

    SvaraRadera