"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 27 februari 2011

vilken underbar häst jag har!

Så samarbetsvillig, så lojal, så cool men framför allt så himla utvecklingsbar!
Han gick så himla fint idag trots att det var så nära inpå frukosten. Luftig i steget i både tölt och trav. Ryggen jobbade, formen fanns, högerbogen var aktiv och följsam och bakbenen var bärande och mjuka!
Vilken häst!!!
Det är sån skillnad på hans kropp och psyke! :D
Fan vad bra jag är!!!
Jag måste få ta åt mig lite ära så som jag slitit med denna pålle i en himla massa år fyllt med motgångar, sjukdomar, skador och ett stressat psyke!
Så som han gick idag så vill jag åka runt till alla som sett honom i sina värsta stunder för att ge Dreyan lite upprättelse!

4 kommentarer:

  1. ja, jag börjar förstå det men det är mkt tack vare att du påtalar det med jämna mellanrum! åh idag gick han så himla bra! :)

    SvaraRadera
  2. <3 Ni är världsbästgrymmma!

    SvaraRadera