"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 10 april 2011

En dag med Busan i stallet

Hela familjen utom jag åkte till Nyköping för att supporta Red wolfes till en seger, den uteblev dock. Jennifer åkte med i spelarbussen och tyckte när hon kom hem att det var som att åka utomlands. Tragiskt eller bra? Jag har inte riktigt bestämt mig än för vad jag tycker och om jag har råd att åtgärda det synsättet. Men en härlig utflykt hade hon iaf.
Jag och Busan åkte till stallet och roade oss, Busan var dock tveksam till hur vi roade oss. Att knata ut i en lerig hage med stora läskiga saker var inte hennes idé om skoj. Men sen kom Lotta ut med Rudolf och då blev det livat värre.


Sen hängde Busan med mig och Lotta ut runt ängarna, Busan skötte sig väldigt bra trots att det var första gången hon var med på en ridtur. Sen ännu mer bus med Rudolf, hon var fint trött när vi väl åkte hemåt.



Dreyan stod i vårsolen och njöt av att bli ompysslad.
Lite mage börjar faktiskt synas, eller vad säger ni?

5 kommentarer:

  1. Fiiina D. Det börjar synas. Blev lite hastigt "hej då" men jag hade ju stått och chattrat alldeles för länge redan då.

    SvaraRadera
  2. kul att du kom förbi! återigen grattos till världens bästa lille T!

    SvaraRadera
  3. hmm, grattis menade jag ju

    SvaraRadera
  4. Hmmm lite kanske ;) Svårt att se på bilden, kan ju lika gärna vara päls :P

    Jag hade Saga med mig ut i skogen på den allra kortaste rundan i helgen. Det gick bra så länge hon inte tyckte hon skulle busa men den stora gråa hunden som matte satt på ;)

    SvaraRadera
  5. du har rätt Annica, kan lika gärna vara päls men jag försöker vara positiv ;)
    haha, busSaga. Busan håller sig på behörigt avstånd från dom stora läskiga sakerna som hon var tvungen att följa.

    SvaraRadera