"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







onsdag 20 april 2011

jag är ju snäll.. ibland iaf

Men jag tvivlar ibland på min snällhet och tydligen dottern också då hon totaldissade den idag... suck!
Hon är på landet med mormor och morfar och har påsklov och nu har påskharen redan varit där och lämnat ett ägg med godis till henne och ett jättegulligt brev.
Hon berättar allt glatt och ivrigt i telefonen och spekulerar om det kanske var Hopps pappa som varit där och lämnat det till henne. Jag säger att jag hoppas att påskharen kommer tillbaka så jag får ett ägg också varpå ungen bara hummar lite luren. Jag säger att han faktiskt borde komma för jag har ju också varit snäll. Jaaasåå... är det enda ungen säger med lite sarkasm i rösten.

Ni förstår vad jag har att göra med hemma va?

3 kommentarer:

  1. haha, barn är ju sååå underbara :D

    SvaraRadera
  2. Hihihi!
    Hon är rolig din lilla tjej!

    SvaraRadera
  3. barn är helt tokunderbara!
    men man blir ju lite matt ibland när man får såna där fina sarkasmer från sin blivande 6 åring.

    SvaraRadera