"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 20 september 2009

Jag är så stolt...


över att Jennifer nu ska med till stallet och rida Dreyan. Helt plötsligt så ändrades det, från att inte ens ha vågat sitta uppe på Dreyan var hon nu ute och skrittade i skogen... Och Dreyan, kan man bli annat än imponerad, han går helt in i ett avslappnat och coolt läge. Det är knappt man tror det är samma häst som när jag sitter på.
Denna dag har jag spenderat i soffan med magont och illamående... är så avundsjuk på er alla som varit i stallet en sån underbar dag (vad jag fått berättat för mig) som denna!!!

7 kommentarer:

  1. Ja, det ska du vara "stolt" och Jennifer ser hur cool ut som helst. Undrade just vart du tagit vägen igår. Krya på dig...

    SvaraRadera
  2. Det är precis som om de känner på sig vilka de kan busa med eller inte. Härlig bild. Hoppas du är på fötterna snart igen.

    SvaraRadera
  3. Jättekul att hon tycker att det är roligt att åka med till stallet och rida, och du lyckades få till en riktigt bra bild.
    Trist att du är dålig, krya på dig! :)

    SvaraRadera
  4. Det var så härligt o se henne, hon tyckte verkligen det var jätteroligt o rida :)

    SvaraRadera
  5. Hihi va kul =) Det ser jättemysigt ut. Och Jennifer ser jätteglad ut!

    SvaraRadera
  6. Tack alla, idag mår jag bra igen. Tror kroppen sa upp sig lite, har varit lite för mycket stress kanske...
    åh visst är hon söt!

    SvaraRadera
  7. Hej Linda, fin bild, la ut den jag tog på er sist på Stenhugget, finns på bloggen. Krya på dig :)

    SvaraRadera