"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 5 oktober 2010

I söndags fyllde Jennifer år och hon hade då...
5 års kalas med djurtema!

hunden Jennifer

mammakatten Linda
Alla föräldrar frågade glatt om jag var trött när dom hämtade sina barn och näe inte pga av barnen, jag menar 14 barn i två timmar är en "piece of kaka"... (trött är jag när jag haft en barngrupp på 45 ungar tillsammans med en vikarie i 5 timmar.)
Jennifer hade bestämt att vi skulle leka dansstopp, gömma gosedjur, pepparkakskull och sen la vi in två olika sorters skattjakter. En för att hitta en sak med guldpengar i och sen fiskpusseljakt för att muta gorillan som hade hand om fiskdammen- ingen hel fisk ingen godispåse i fiskdammen. Alla barn hade skoj och Jennifer var nöjd vilket är det viktigaste av allt.

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! :) Du glömde ju hämta den rooooosa kjolen...

    SvaraRadera
  2. tack! ja jag upptäckte det på morgonen men insåg att tiden inte fanns att åka och hämta den då... fick nöja mig med en snäv rosa istället.

    SvaraRadera