"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 3 oktober 2010

trött men nöjd med en händelserik helg

Nya rekord med Dreyan på Dis tävlingen under lördagen, inte poängmässigt men med beteendet och hans nyfunna lugn! Min underbara totto-pålle!
Jag har nu en 5 åring här hemma! Fina, fina och underbara dotter! Barnkalas och sen familjekalas...
Nu trött, så trött att jag inte orkar skriva mer eller ens ta mig upp ur soffan.
ska försöka återkomma med bilder...
men innan jag somnar- grattis mina underbara stallkamrater till fina prestationer!

3 kommentarer:

  1. Så kul att han var så cool Dreyjan.

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen jättekul att se Dreyjan, han var stencool :).

    SvaraRadera
  3. coola dreyan, imponerad blev även jag!

    SvaraRadera