"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







lördag 9 oktober 2010

jag vill också ha...

Jag brukar inte vara den som vill ha något bara för någon annan har det men nu har jag trillat i fällan jag med... är lite sugen på typ en iphone el liknande...
Annars, känns bättre i kropp och själ efter att ha varit hemma från jobbet i fyra dagar. Under tre dagars tid låg jag i soffan och kollade på tv eller surfade medan den fjärde dagen hade lite ork till att plocka iordning lite här i hemmet.
Är lite sugen på att måla om Jennifers rum och fixa det fint. Den som vill hjälpa till är välkommen, ;)

4 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna ha hjälpt dig... men jag har slut på p-köp...

    SvaraRadera
  2. Skulle inte klara mig utan I-phone, den är så braaaa :)

    SvaraRadera
  3. Men Madde, måla kan du väl ;)

    SvaraRadera
  4. madde: p-köp...? inte p-bot va?
    lisa: jaa, jag har ju förstått det...
    i-l: det har du ju helt rätt i!

    SvaraRadera