"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 29 oktober 2010

typiskt också

Igår morse la ryggen av helt, ryggskott! Jösses vad ont det gör och vad jobbigt det är att ha ett inskränkt rörelsemönster.
Och till råga på allt så hade jag sett fram emot torsdag och fredagens väder- det skulle bli mildare så jag skulle ju få cykla igen! Jag har nämligen åkt kommunalt må-on och jag gillar det verkligen INTE! Jag saknar min cykling, faktiskt så mycket att jag funderar på att köpa dubbdäck till cykeln. Någon som har erfarenhet av det?

3 kommentarer:

  1. Oj då, hoppas att du knakar tillbaks på plats så fort som möjligt. *kram*

    SvaraRadera
  2. Aj, aj, inte bra. Krya på dig. Min granne cyklar hela vintern med dubbdäck och det verkar funka :)

    SvaraRadera