"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 25 augusti 2009

kunde ju fått tro att det skulle bli bra...

Men ska man inte ens få återhämta sig från dom första jobbigheterna?

Näpp, tydligen inte! Fick min lönespec. idag och dom har verkligen lyckats! Avdrag för två månader på en och samma lön... Jag fick 200 kr mer än vad min hyra ligger på, kul va? Fiffigt jobbat!!! Jag som inte ens fått spec. för förra månaden trots att jag påminnt dom så hur i h-v ska jag ha koll på det?

Jaja, what to do, bara att gilla läget antar jag och stryka sig från alla aktiviteter som kostar pengar!

Det är så absurt så jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

6 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt, men det löser sig säkert.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fy vad trist och jobbigt! Håller med Inga-Lill det måste lösa sig... Kramen

    SvaraRadera
  3. Shit vad surt! Hur tänkte de på jobbet egentligen?!

    *Kram*

    SvaraRadera
  4. Jisses vad trassligt. Hoppas att du får till det på nått sätt.

    SvaraRadera
  5. surt sa räven om rönnbären...
    allt löser tack vare en UNDERBAR familj som erbjuder pengar, middag och shopping i syrrans klädkammare!

    SvaraRadera