"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 12 september 2010

Dís Lätta Hösttävling den 2/10

Detta mail fick jag idag:

Hej!
Du har fått en plats vid Dís Lätta Hösttävling den 2/10 på Ensta ovalbana.
Deltagarlista och ryttarbrev kommer att publiceras på Dís hemsida när vi närmar oss tävlingen!Eventuella strykningar meddelas anna.messing.eriksson@telia.com så tidigt som möjligt!
Mvh Dís tävlingskommitté

Det var ju skojsigt att man kom med men jag hade inte blivit upprörd om jag inte kom med heller, då var det inte meningen och det är bara att gilla läget. Så resonerar jag men jag vet att många väntat på besked och förmodligen blir arga och besvikna om anmälan inte godkänns. Jag hoppas att alla som jag känner och som anmält sig kommer med så vi blir ett gäng.

Så då var det bara att börja träna lite seriöst igen och inte lalla omkring på lång tygel i skogen i skritt och sen ett litet race uppför "vår backe", tjolahopp tjolahej vad vi kan leka bra, synd bara att dom bengaliska domherrarna är på krigsstigen så vi måste väja och skutta iväg för att inte bli uppätna... enligt Dreyan iaf.

6 kommentarer:

  1. Jag är med. Men konstigt vore det annars efersom jag anmälde mig väldigt tidigt :)

    SvaraRadera
  2. jag anmälde mig också ganska tidigt, men enligt i-l så kunde dom putta ut oss ändå för helt plötsligt så var det 110 st anmälda till 50 platser. men tjohoo för oss!

    SvaraRadera
  3. Vad kul för er, kommer kanske och kikar :)

    SvaraRadera
  4. Haha, Linda och D träna seriöst? Jo, men glöm inte att leka lattjolajbans också! Och fika mycket, det håller humöret på topp ;D
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  5. Lisa: vad synd att ni inte kom med!

    Lollo: påhopp, vi är alltid seriösa! det är bara att det kan innehålla mer el mindre inslag av lek och bus men vi är fortfarande tokseriösa... ;))

    SvaraRadera
  6. Ja du Linda... Det var just det; TOKseriösa, du avslöjar dig själv :)

    SvaraRadera