"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 10 september 2010

ett ettrigt cykelbud

Ja faktiskt så tror jag dessvärre att ett sånt finns i oss alla, iaf mig. Jag tillhör ju nu dom där coola som cyklar till och från jobbet.
Jag som förut svurit åt tokiga cyklister som borde lära sig vet hut och hålla sig till trafikreglerna och värst har ju då buden varit. Men nu har nog en ettrig sak slagit klorna i mig, jag sicksackar mellan bilarna, smyger förbi rödljus om jag ens smyger, kör om medcyklister och får sen trampa utav helvete för jag kan ju inte bli omkörd av någon jag kört om... Nu är jag en sån där som bilisterna svär åt, hihi!
Jag är iaf lite mör i kroppen efter den första veckan med seriös cykling men snart är det helg och då ska jag vila upp mig med lite långritter.

mån:........3 km
tis:.......... 11 km
ons:........ 17 km
tors:....... 17 km
fre:..........18 km

(fre förra v. 11 km)

5 kommentarer:

  1. tack!
    har dock ont i låren idag så idag gick det på ren vilja. :)

    SvaraRadera
  2. HAHA!!! Kan verkligen tänka mig dig plöja fram runt, förbi och över bilar, gående och cyklister :D Ta du å vila upp dig med ett par rejäla långturer ;)

    SvaraRadera
  3. ja men vadå dom är ju ivägen!

    SvaraRadera