"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







söndag 26 september 2010

en bra söndag liksom...

Söndag, sovmorgon mm vad nice! OM jag hade lyckats sova vill säga men det gjorde jag inte utan låg och vred mig tills jag insåg att jag inte skulle sova på min fina sovmorgon, blä för det.

Drog igång en tvättmaskin istället och gick sen och la mig och kolla på tv ett tag innan jag klev upp och rensade nypon. Det tog ett tag för det var mer än jag trodde det var. Hoppas nu bara min tottopålle har vett nog att uppskatta mitt arbete.

Jag och Dreyan tog en sväng, E4:an fram och tillbaka. Synd bara att det tydligen var demoner på jakt efter små islandshästar som gjorde att vi bitvis liksom småhoppade i rushställning. Efter ett tag kunde vi iaf jobba lite utan studsinslag. Växlingar mellan tölt, trav, galopp, trav och sen ner till skritt utan tygelinverkan- häftigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar