"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







lördag 13 november 2010

igår vann jag 1:a pris

i förvirring alltså... Hur många gånger har jag inte kört vägen till stallet...? Du svarade nog många och det är rätt svar, men likt förbannat så körde jag fel igår, suck! Kommer på E18 passerar och tittar på avfarten mot Stäket leden och tänker- Där borde väl jag köra?!
Men så gjorde jag inte det utan tog en sväng till Kungsängen...

På väg hem från stallet stannar jag på Coop för lite spontan matshopping och vad tror ni händer? Jag lyckas slarva bort scanningsapparaten... hittade den dock igen, minglandes med juicen i kyldisken.

2 kommentarer:

  1. Förstår man väl att det var skojsigare att mingla i juicedisken än att åka kundvagn...

    SvaraRadera
  2. Haha, den biten missade du berätta för mig :)

    SvaraRadera