"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







fredag 5 november 2010

tänk vilket glatt besked ryggskottet gett

Har ju varit hos kiropraktorn Martin nu två gånger för behandling av min onda rygg. Jag gick dit för att jag inte stod ut med ryggen men när han frågade om jag hade ont någon mer stans så drog jag glatt till med att handlederna gör ju alltid ont men det har väl inte med saken att göra säger jag och skrattar. Men han frågade om symptom och när det börjat och så vidare och sa snabbt att jag hade något som kallades karpaltunnelsyndrom. Jag har nu fått två behandlingar av Martin för både rygg och handleder och tro´t eller ej men handlederna gör inte alls lika ont längre, höger är nästan smärtfri medan vänster fortfarande gör ont men är mycket bättre. Ja ryggen är ju också mycket bättre men det visste jag ju att han skulle fixa så bonusen är ju handlederna!
Så tänk vad bra att jag fick ryggskott!

5 kommentarer:

  1. Skönt när nån hittar vad det onda beror på och kan råda bot på det :)

    SvaraRadera
  2. Tur i oturen alltså =D Sweet! Trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera
  3. Lisa; äntligen säger jag bara... har förut bara fått rådet av läkarna att äta smärtstillande och anti-inflammatoriska tabletter, har hjälpt för stunden men inte när tablettkuren är slut

    Ammi; det gäller att hitta det positiva i allt! trevlig helg, kram!

    SvaraRadera
  4. det riktiga flytet är på G :) visst skulle vi åka till D den 20e och hitta på bus?? ;)

    SvaraRadera
  5. japp, vi flyter på fint nu! mm, det var det.

    SvaraRadera