"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







torsdag 25 november 2010

vilken vecka

Denna vecka har ju som alla vet varit kantad av sorg, det är tyvärr inte bara min underbara kollega som inte finns mer utan även min farbror har somnat in.
Tung vecka med många tårar men det jag väljer att fokusera på dom ögonblick som är positiva och gör mig glad och lycklig, sån är jag.

Dreyans sår ser bättre ut även om dom inte är bra än men nu borde det vända och läka ihop utan guck. Han är så otroligt tillgiven och litar blint på mig- <3

Har även blivit överöst med beröm av föräldrarna till mina fritidsungar på dagens "glögg drop-in", det känns bra. Hörde även att syskon uttryckt en önskan att få byta klass så dom hamnar på vår avdelning där vi gör så roliga, spännande utflykter som inte är samma hela tiden och har så mycket mysigare fritids än dom själva har... myser vid tanken på att vi har så hög standard för "våra" ungar.

Imorgon blir det träff med Madde, Annica och Globen Horse Show och det ska bli så himla skoj!

3 kommentarer:

  1. Åh vad avis jag blir. Jag missar horseshow i år =\ Men jag föredrar min resa ändå :-) Låter som du haft det tufft :-( Skickar över ett gäng kramar. Hoppas ni får det mysigt i Globen! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tuff vecka vännen *kramar massor*

    Och Yeeah Horse Show! Kuligt :D

    SvaraRadera