"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







torsdag 9 juli 2009

börjar bra det här...

Haha, vad bra min karriär som bloggare börjar... Först glömde jag bort vad jag kallade den och hade lite bekymmer innan jag löste problemet hur jag tog reda på det. Och nu när jag för andra gången skulle gå in på den hade jag inte en susning om hur jag gjorde det... Suck, men som ni märker så TAAADAAA- här är jag!

Hade lite funderingar vad jag skulle skriva om jag hade en egen blogg, för vem kan vara intresserad av vad en förvirrad lätt knasig person som jag gör...? men det får väl bli mer som en "dagbok" vad Draumur råkar ut för tillsammans med mig och mina nya roliga och störtsköna stallkamrater.

Oki, nu provar jag att lägga in detta... håll tummarna att det blir rätt!

2 kommentarer:

  1. Nämen ser man på!
    Hej Linda, nu ska jag genast lägga till dig i min blogg lista.
    Välkommen in i bloggvärlden :)

    SvaraRadera
  2. Ja man tackar så mycket. Jag blev så sugen efter att ha läst era så länge och när Inga-Lill skaffade en så kände jag pressen... nädå, det ska bli spännande och se om jag lyckas hålla igång den som en slags riddagbok bland annat.

    SvaraRadera