"Den som sa att man inte kan köpa lycka visste antagligen inte att man kan köpa en islandshäst...!"







tisdag 14 juli 2009

Min efterlängtade tatuering är äntligen klar!

Japp, så var det gjort! Min tatuering sitter äntligen på min kropp och inte bara inne min skalle. Hmm, det lät konstigt det där men jaja...



Äntligen... lång väntetid till Roger på Teds Tattoo

Ångrat mig... ja, men bara i val av bild så då mailade jag en ny till Roger som inte ens suckade.

Nervös... ja men vet egentligen inte varför.

Smärta... egentligen inte, det kändes men jag kan inte påstå att det gjorde ont.

Ljudet... var otroligt sövande, hade jag suttit lite bekvämare så hade jag nog somnat.

Öm... efter ca 2,5 timmars tatuerande började huden bli väldigt öm och det gjorde ont.

Dyrt... ja, men värt det för jag är nöjd som bara den med en helt unik tatuering.

7 kommentarer:

  1. Min dotter tycker jag har världens finaste tatuering, det är ju en bild på henne så hon är helnöjd!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Men du vilken fin sida :D

    SvaraRadera
  3. Du måste lägga ut en bild. Jag är jättenyfiken!! =D

    Och du, din blogg är jättefin den med!! :D

    SvaraRadera
  4. Jag har sett den och den blev såå fin!

    SvaraRadera
  5. Lisa: tack.
    Ammi: tack, jag lovar att bilder kommer snart.
    Tingeling: tack igen

    SvaraRadera
  6. Härligt! jag kanske borde boka tid för min nästa nu, vill vänta till hösten när jag inte tänkte vara ute i solen o åka o bada en massa :)

    SvaraRadera
  7. Maddi: jag hade väl egentligen tänkt att den skulle gjorts innan sommaren men det var sån väntetid så jag tog första bästa tid!

    SvaraRadera